Gallery
Augustus infeliciter conubium santet syrtes, ut oratori divinus fermentet ossifragi. Parsimonia oratori miscere Pompeii. Quadrupei celeriter praemuniet ossifragi. Syrtes agnascor ossifragi.
Gallery
Augustus infeliciter conubium santet syrtes, ut oratori divinus fermentet ossifragi. Parsimonia oratori miscere Pompeii. Quadrupei celeriter praemuniet ossifragi. Syrtes agnascor ossifragi.
Geštalt psihoterapija
Studio za edukaciju Beograd
Diploma iz geštalt psihoterapije
Opšte informacije:
Program Diploma iz geštalt terapije traje 4,5 godine i ima za cilj da studentima pruži sva potrebna znanja, veštine i kompetencije, uz individualnu psihoterapiju i superviziju, koje su nepohodne za obavljanje psihoterapijske prakse. Program je usklađen sa svim standardima propisanim od strane Evropske asocijacije za psihoterapiju (EAP) i Evropske asocijacije za geštalt terapiju (EAGT). Nakon završetka ovog programa studenti će biti osposobljeni da se kompetentno, profesionalno i u najboljem interesu svojih klijenata, bave geštalt psihoterapijom.
Prva generacija studenata EAPTI Studija za Edukaciju u Beogradu (SEB) zapocela je edukaciju po novom progamu rada za sticanje Diplome iz gestalt psihoterapije akademske 2019/20.
Studenti EAPTI SEB upisani pre oktobra 2019 godine mogu da završe edukaciju i diplomiraju po starom programu samo do 31.10. 2024. Nakon ovog datuma edukaciju moraju nastaviti po novom programu.
Pregled programa (moduli):
-
ISTORIJAt I KORENI GEŠTALT TERAPIJE
-
TEORIJA I METODOLOGIJA GEŠTALT TERAPIJE
-
ORGANIZAM I SREDINA
-
TEHNIKE GEŠTALT TERAPIJE
-
PSIHOPATOLOGIJA IZ GEŠTALT RELACIONE PERSPEKTIVE
-
PRINCIPI I PRIMENA ETIKE
-
GEŠTALT TERAPEUT U TERAPIJSKOM ODNOSU
-
POLJA I STRATEGIJE PRIMENE GEŠTALT PSIHOTERAPIJE
-
DIJAGNOZA
-
RAZLIČITI PSIHOTERAPIJSKI PRISTUPI
-
KVALITATIVNO ISTARAŽIVANJE U PSIHOTERAPIJI
-
SUPERVIZIJA
-
KLINIČKA PRAKSA: RAD U VRŠNJAČKIM GRUPAMA I RAD SA KLIJENTIMA POD SUPERVIZIJOM
-
INDIVIDUALNA TERAPIJA
-
ZAVRŠNI ISPIT (STUDIJA SLUČAJA)
Opšti pedagoški postupci:
Ovaj program se izvodi različitim metodama nastave i učenja. Osnovna ideja je da studenti uče iz sopstvenog iskustva kroz aktivno učešće. Nastavni plan se izvodi kroz sledeće metode: predavanja, prezentacije, diskusije, igranje uloga, radionice, aktivan rad (uključujući ličnu terapiju) u ulozi studenta-klijenta u malim grupama, demonstracije, seminari itd. Studenti se podstiču da razvijaju refleksivno i kritičko mišljenje, kreativnost, sposobnost sinteze i analize i da se aktivno uključuju i učestvuju.
Procena:
EAGTI-SEB smatra da je veoma važno da svaki student ima mogućnost da pokaže svoje znanje i ono što je iskustveno naučio. Da bi različiti stilovi, sposobnosti i oblasti budućeg razvoja studenata mogli da dođu do izražaja, koriste se različite metode koje uključuju seminarske radove, prezentacije i odgovaranje na pitanja u vezi sa njima. Završni ispit zasnovan je na studiji slučaja i demonstraciji psihoterapijskog rada uživo.