Gallery
Augustus infeliciter conubium santet syrtes, ut oratori divinus fermentet ossifragi. Parsimonia oratori miscere Pompeii. Quadrupei celeriter praemuniet ossifragi. Syrtes agnascor ossifragi.
Gallery
Augustus infeliciter conubium santet syrtes, ut oratori divinus fermentet ossifragi. Parsimonia oratori miscere Pompeii. Quadrupei celeriter praemuniet ossifragi. Syrtes agnascor ossifragi.
Geštalt psihoterapija
Studio za edukaciju Beograd
Sertifikat iz geštalt psihoterapije
Opšte informacije:
Postdiplomski sertifikat iz programa geštalt psihoterapije akreditovan je program koji se sprovodi u vremenskom okviru od 24 meseca. Glavni cilj ovog programa je da ponudi osnove geštalt psihoterapije u smislu teorijskog znanja, veština, kompetencija i iskustva. Na ovaj način program predstavlja sveobuhvatan uvod u geštalt psihoterapiju i pogodan je: a) za pojedince koji planiraju da nastave obrazovanje u oblasti geštalt psihoterapije (nakon sticanja ovog sertifikata) i postanu licencirani psihoterapeuti; i b) za pojedince koji ne žele (ili nemaju potrebne kvalifikacije) da postanu psihoterapeuti, ali žele da uče u cilju sopstvenog rasta i razvoja, i radi ličnog zadovoljstva.
Da bi se ostvario cilj programa i da bi se zadovoljile potrebe studenata, ovaj program je usklađen sa svim standardima koje propisuju Evropsko udruženje za psihoterapiju (EAP) i Evropsko udruženje za geštalt terapiju (EAGT). Takođe je kompatibilan i sa programima koje nudi EAPTI-SEB – Diploma i Master u geštalt psihoterapiji koji vode ka sticanju viših stepena obrazovanja i dobijanja psihoterapijske licence od strane relevantnih tela.
Pregled programa (moduli):
-
ISTORIJAT I KORENI GEŠTALT TERAPIJE
-
TEORIJA GEŠTALT TERAPIJE
-
LJUDSKI ORGANIZAM I SREDINA
-
TEHNIKE GEŠTALT TERAPIJE 1
-
DIJAGNOZA
-
PRINCIPI I PRIMENA ETIKE
-
PSIHOPATOLOGIJA IZ GEŠTALT RELACIONE PERSPEKTIVE
-
RAZLIČITI PSIHOTERAPIJSKI PRISTUPI
Opšti pedagoški postupci:
Ovaj program izvodi se različitim metodama nastave i učenja. Osnovna ideja je da studenti uče iz sopstvenog iskustva kroz aktivno učešće. Nastavni plan se izvodi kroz sledeće metode: predavanja, prezentacije, diskusije, igranje uloga, radionice, aktivan rad (uključujući ličnu terapiju) u ulozi studenta-klijenta u malim grupama, demonstracije, seminari itd. Studenti se podstiču da razvijaju refleksivno i kritičko mišljenje, kreativnost, sposobnost sinteze i analize i da se aktivno uključuju i učestvuju.
Procena:
EAGTI-SEB smatra da je veoma važno da svaki student ima mogućnost da pokaže svoje znanje i ono što je iskustveno naučio. Da bi različiti stilovi, sposobnosti i oblasti budućeg razvoja studenata mogli da dođu do izražaja, koriste se različite metode koje uključuju seminarske radove, prezentacije i odgovaranje na pitanja u vezi sa njima.